
Hvis der årligt i virksomheden holdes en generalforsamling, hvor bestyrelse og lignende deltager for at snakke virksomhedens tilstand, årsregnskab eller noget helt tredje, er dette noget, der kræver lidt forberedelse. Der skal til denne generalforsamling sikkert være en masse deltagene – du kan derfor læse videre i denne guide for at finde ud af, hvordan du kan planlægge dette.
Lej lokaler til generalforsamlingen
Der er diverse ting der skal gøres, når virksomhedens generalforsamling skal planlægges. En af dem er at leje nogle ordenlige lokaler, hvis der ikke i virksomheden er lokaler i den rette størrelse tilgængeligt, hvor der er plads til alle deltagende. Så handler det faktisk bare om at finde et lokale, der kan lejes. Er det i København, at denne generalforsamling skal afholdes? Så kan du finde Lokaler i KBH her.
Her vil du ikke kun finde lokaler, der er passende til begivenheden, men også kunne få indrettet lokalet præcis, som der er behov for. Det gælder blandt andet noget som opstillingen af borde og stole. Det kan derfor være præcis her du skal leje lokaler til generalforsamlingen i virksomheden.
Mad og drikke
Når der er styr på lokaler, kan du gå videre med planlægningen af generalforsamlingen. Dette kan for eksempel indebære noget som mad og drikke, der jo nok bliver nødvendigt, især hvis generalforsamlingen forløbet sig over mange timer. Det kan altså derfor være en fordel at have lidt forskelligt mad og drikke klar, som deltagerne kan nyde i løbet af dagen.
Overvej også, hvor denne mad skal komme fra. Det kan måske være en fordel at finde et cateringfirma, der kan hjælpe. Især hvis der skal laves en fin frokost, er det en fordel at finde nogle udefra, som kan hjælpe. Dette er altså guiden til dig, der skal til at planlægge generalforsamlingen i virksomheden.